24 tot 36 uur
Ben jij een echte duizendpoot die energie krijgt van een dynamische werkomgeving en graag betrokken is bij uiteenlopende taken? Dan is deze functie iets voor jou!
In deze afwisselende rol ondersteun je verschillende afdelingen op het gebied van administratie, HR en marketing.
Geen dag is hetzelfde – jij zorgt dat alles soepel loopt binnen ons bedrijf.
Taken en verantwoordelijkheden:
Administratie:
- Urenregistratie
- Bedrijfsprocessen beheren
- Aannemen inkomende telefoon
- Opstellen verkoopfacturen
- Debiteurenbeheer
HR:
- Opstellen overeenkomsten
- Registratie van vrije dagen / ouderen dagen
- Registreren van ziekteverzuim
- Communicatie, vraagbaak voor collega’s
Marketing:
- Plaatsen en beheren van berichten op social media
- Onderhouden en actualiseren van de bedrijfswebsites
Wie ben jij?
- Je bent nauwkeurig, communicatief en houdt van aanpakken
- Je schakelt moeiteloos tussen verschillende werkzaamheden
- Je werkt graag samen, maar kunt ook goed zelfstandig je weg vinden
- Ervaring met administratieve systemen of social media is een pré
Wat bieden wij:
- Een uitdagende en veelzijdige functie in een groeiend bouwbedrijf; een echt familiebedrijf dat bijna 100 jaar bestaat!
- Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
- Functie voor 24 tot 36 uur
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Mogelijkheid tot gratis sporten.
Hebben we jou interesse gewekt, mail je sollicitatie met CV naar personeelszaken@janssenbo.nl of bel 077 307 1229.